Monday, April 22, 2013

Pengalaman baru :)

Assalamualaikum w.b.t
ape kabar semua? sihat? Alhamdulillah sy sihat aje :)
Minggu ini aku akan berhadapan (cehh..skema lgi!)
dgn satu lg pengalaman bru..awesome bangat! hehhhhh
iaitu aku akan menjadi PIC utk debat..
wahhhhh..dasat lahh (ko tau ke??) hahaha
chill beb..dun worry sgt lahhh.. benda apa yg kt dunia ni xpyh blaja?
even nk kwen pn kne pgi krsus kwen tau! (ehh..pehal kawen tetibe??) *termalu sat..heee
1st meeting je aku tros blurr..haha (ke ko mmg blurr?)
ehhh..sori sket..aku mmg sgt2 zero pengalaman tntg debat oke!
tapi ble pegi meeting kali kedua aku pulak bertambah blur! huhuhu
segala mak, atok nenek istilah debat yg aku xpenah dgr selama ni mncul di mulut2 taiko debat USIM! heee
dan sgt selamat utk aku ble "aku ade seorang adik yg menjadi pendebat universiti" dia.. (bangga sbntar)
byk la benda aku pegi wt rujukan kt dia...
berbakul kejian dan cacian la dye lontarkan kt aku (mcm bese)
tp aku wt mcm biasa jgk lah (ade aku kesah??) hahahaha
oke nabila! anda jgn rasa rendah diri..tgk dulu sepatah benda pn ko x tau!
loook now!! (excited plak 'o' aku kt situ) hahaha ...lihatlah dunia!
Anda mmpu mengubahnya :)

~nota penaja : jangan kecik hati kalau anda belom tau! tapi rse lah malu pd diri klu anda lgsg xmau tau :)


haaaa??gaduh2!! haha 



No comments:

Post a Comment