Friday, April 12, 2013

Ayam KFC ala Korean

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..dapat jugak merasa..
Ayam KFC ala korean yg baru 2 hari keluar di pasaran..
Pes time korang aku merasa mkn kfc yg baru keluar ni
dengan mama dan ayah aku plak tu (yg x makan kfc tu)
hahahaha..
Mama aku sgt teruja kali ni bila tengok ayam kfc terbaru tu..
Aku pn x tahu kenapa dan mengapa tujuannya (ayat skema dh kluaq)
dan yang pasti mama la belanja..
Sebab :
1. mama yg nak makan
2. aku mmg sengkek habih sem ni (tggu gulung tikar mengkuang je ni)

Komen aku selepas menikmatinya:
1.memang kenyang gile (kalau x mmg prot aku bocor)
2. rasenye manis2 masam sket.
3. x pedas sgt

More better la pd kfc perisa tomyam dulu..
aku rase cepat tua muka aku mkn aym tu dulu
sebab aku yg x brpe suka masam ni berkerut seribu.

Haa..sekali harga aku kasi! try la :)

No comments:

Post a Comment