Sunday, April 14, 2013

Cuti kian berakhir

Assalamualaikum w.b.t

Seminggu sudah berlalu..huhu
bermakna cuti aku jugak akan turut berlalu bersamanya
(tetibe ayt kembang harum di taman) haha..
so, ape yang siap sepanjang smggu ni??
hanyalah sekeping poster utk esaimen ict aku. haha
ko memang t'sgt rajin budak...
disebabkan laptop aku asyk nak wt hal je ble kt umah
aku rse sakit hati + rse nk bomm kan je dye..
so jgn crik pasai... (ingt anak raja mana??)
hahahaa..xde lah itu hanya sekadar igauan mimpi ngeri
Sekembalinya (warghhh..ayt skema) aku ke usim nanti..
aku akn sebok dgn meeting sne dan sni (kalah calon2 bkl bertanding PRU13 nnti) hahaha
esok mlm pn aku dh dengar ura2 (btoi ke ni??) meetng bkal d'jlnkan..
kita nantikan..hahaha
Ok! stop !! masa pn sgt mencemburui kita..dah pukoi 1 pg pn (aku pukoi satgi bru tau)
selesame pn tbe2 mnjenguk ble dh nak abeh cuti ni..
padahal dok terperuk dlm rumah je..
nak cuci dosa yg menimbun agaknya..
biasa la kalau dok umah lame2 ni..
ade je benda merepek smpi mak aku dh xlarat nk layan..
Sabor jela dpt ank dara sorang (pemalas) cam ni..hahaha

Nota penaja : aku dan rumah mmg xleh rapat lama2..nti meletop! + dosa aku! hahahaa..sori xde gambor pulak nk letak update kli ni (mcm ade org nk tgk entri+gmbo ko tuh).. laptop pnjam. wahaha :D

No comments:

Post a Comment