Monday, April 1, 2013

EducationUK-KLCC :)

logosAssalamualaikum
Alhamdulillah kita jumpa lg..
Sabtu minggu lps aku pegi jalan2 dgn my bestie 4ever (katenye..haha :P)
dengan rumetku ke KLCC..
Plan awal ktorg sbnrnye nk smbt belated befday aku dan anis (yg aku wish befday post lps)
dan kebetulan terbaca la dlm paper The Star akn iklan tersebut..
so alang2 dri merayap baek pg tmpt berfaedah sket..
smpi la aku ke EducationUK ni..
Mulanya aku mcm blurr ape yg aku akn dpt kalau ke sini..
Tapi melihat kepada smgt anis buatkan aku gt inspiring dgn dye shja pd awalnya
Dan bila pusing2 di  setiap booth yg ade..
inspiring aku telah bertukar kpd motivation..
Ohh..baru aku sedar motivation ni kdg2 ia bermula drpd diri..
Tapi kdg2 kita perlu memulakan lgkh utk m'dptknnye
Dan kdg2 motivasi perlu dikutip dri org2 yg jauh lbh berpengalaman.

Tiba2 je rase nk wt Master kt obersea
Aston University..Nantikan diriku..ohyeahhh!

No comments:

Post a Comment