Friday, March 22, 2013

Hepy befday sahabat sepermainan guliku :)

Assalamualaikum..
Selamat petang..dah menunaikan kewajipan ke??
In Shaa Allah semoga segalanya dipermudahkan sepanjang hari ini dan hari2 yg mendatang..
Ok! hari ni buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke library USIM untuk sepanjang tempoh ni..
Dari pagi kot..Aku rasa selamat kerusi yg aku duduk ni x mampu berkata-kata..hahaa
Aku sgt2 berkorban meninggalkan segala keindahan di bilikku..
untuk meneruskan perjuanganku menyiapkan esaimenku yg semakin bertimbun..
Pesanan dari senior2..kalau rasa nk menjadi pelajar yg aktif perlulah persiapkan diri mental juga fizikal..
Yarhhhhh..ini yg sedang aku usahakan! Semoga Allah sentiasa memberi pertolongan kepadaku..
Esaimen psikologi ku sudah bermula..Akulah juga penentu untuk menentukan bilakah gerangannya dia akan ku tamat kan (berbelit2 sudah)

Tadi mama ada meneleponku utk bertanya kabar..dia juga ade mengatakan kerisauan dia terhadap tok ku di kampung..Tiba2 rasa macam nk balek kmpung..Tp masa sgt membataskan ku..Sabar ye midsem semakin hampir. :D

Hari ini juga Befday sahabat sekolahku Cik Padilah shalkawi.. Semoga usia yg bertambah ini memberikan hg kematangan seiring usiamu..hahaha (jgn kau bace plak).. Bahagia rasanya kalau kita dpt smbut befday sama2 mcm zaman sekolah dulu. heeeee

Wallahualam 

                                                   SANAH HELWAH SAHABATKU     

                                                       Cik Padilah Shalkawi :)
                                                                     

No comments:

Post a Comment