Wednesday, March 20, 2013

Ada hikmahnya

Assalamualaikum
Alhamdulillah masih dikurniakan kehidupan utk hari ini..Terima kasih Ya Allah..
Kdg2 kita t'lalu memikirkan yg knpe jadi itu ini begitu begini pd kita tnpe kita sedar yg sbnrnya peristiwa itulah yg sbnrnye m'bwk diri kita berfikir kembali apakah hikmah di sebalik semuanya..
Mengeluh bukanlah solusinya..Tapi bermuhasabahlah..
Seperti hari ini..kwn2ku terlepas pndg utk mesej aku yg kls pgku ditangguhkan..aku pula tlh sp utk ke kls..namun Allah mempertemukan aku dgn classmteku..Mujur juga..Akhirnya aku terpikir mgkn ini lah masa yg Allah peruntukkan utk aku menyiapkn article jurnal aku yg asyk b'tgguh dri sehari hari.. Alhamdullillah..aku ttp ke fakulti dan bertapa di Study Zone menyiapkn tgsnku..Walaupun tidak sp spnhnye..tp sudah ade permulaannya :D

No comments:

Post a Comment