Tuesday, March 19, 2013

Aku Kembali dengan mujahadahku :)

logosAssalamualaikum
Lama betoi rasanya xupdate ini belog. Aku kini kembali meneruskan perjuanganku di medan Jihad. Ya..aku masih merangkak-rangkak mencari sinar baru di tempat yg baru ni. Aku kini di Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) dan mengambil jurusan Kaunseling. Salah satu jurusan impian aku juga kerana sifatku yg suka melihat dan menebak sikap dan cara seseorang walaupun tanpa berbual dengannya. Itulah aku. :)
Masih terngiang-ngiang kata-kata ini di halwa telingaku 'Mujahadah itu pahit kerna Syurga itu manis'. Oleh itu, inilah mujahadahku :)

 Sahabat..
Aku bangga melihatmu derita dalam perjuangan
dari melihatmu gembira dlm kelalaian..
Aku bangga mendengar tangisanmu kerana pengorbanan
dari melihat tawamu dalam pengkhianatan..
Aku bangga andai dikau mati syahid di medan kebenaran
dari hidup dalam kesesatan
Kerana jgn lupa muliamu bukan pada pangkat atau harta
Tapi kerana Islam yg menjadi pakaianmu

                                                    

No comments:

Post a Comment