Saturday, March 23, 2013

Belia Islam Selamat & Sejahtera (BLISS)

Salam..
Alhamdulillah hari ini aku dgn rkn2 SPMM ku telah menunaikan satu lagi amanah yg dikurniakan Allah melalui wasilah phk HEP USIM dan jgk PRU USIM utk kami..
Lega sgt2 bilamana amanah tu dpt rsenye disempurnakan..
InshaAllah sgle ape yg telah diteorikan oleh rkn2 ku dpt m'jdi amalan berterusan utk adik2..
Aku pulak m'curik peluang utk ke bgkel manik..
satu fenomena biasa utk diri aku..
kalau bnde tu sbnrnye bese je aku tgk mama wat kt rumah tp aku mls nk curik pluang..tapi bile scre berjemaah aku akn sibok utk bljr jgk..
Mgkin sbnrnye aku ske bljr scre berjemaah??heeee
Alhamdulillah jhitan mnik ak nmpk la hasilnye wlupun huru hara..
Tq semua utk sebuah pglaman bermakna ini..
Syukran to Allah jgk dgn kehendakNya aku merasai pglman ini
Wallahualam

No comments:

Post a Comment