Friday, May 3, 2013

Demam PRU13

Assalamualaikum..
baiklah entri kali ni sangat bermakna
kerana diupdate teros dari rumahku syurgaku :) hahaha

semalam lepas habis je kuliah psikologi pukul 1
aku teros meminta bantuan dri shbt tersayangku
cik hidayah idrus utk m'hntr aku ke ktm nilai
ape lagi merempit la kitaorng..heeee (pdhl bwk slow giler!)
sakit pulak ati aku! hahaha
anyway tq la sesangat (hargai sket bntuan org nabila!) hahaha
maaf la nooo..cheq gegurau ja..

aku pulang bersama shbt lamaku
dari kuis ~~~> ke UM dah skang
seronok sgt...sembng punya sembang
tgk2 dh sampai negeri Perak terchenta suda..

sepanjang perjalanan tu..
waaaaa..terasa sgt meriah
dengan bendera2 tergantung pelbagai warna dan jenama (ecehhhh)
baru kali ini aku dpt merasai suasana pilihanraya yg sbnr..
pilihanraya sblm ni aku masih terkejar2 nak amik SPM..
so time tu AAK jela (ade aku kesah!)
but now sudah melebihi peringkat umor
so..so..so jgn amik mudah lagi
cakna dengan politik!
anda mahasiswa!
hahahahaa (konon!)

bahagia kalau dpt 'bersama' begini :)

memandangkan aku x terambik
gambar di spnjng perjalanan balik smlm
pinjam gmbr dri MR google jelaa.

~ Nota penaja : Pilihlah yang terbaik.. undian anda adalah hak anda :) tiada siapa yg mmpu mengubahnya kecuali diri anda sendiri (kalo sembng mmg berkobar2 je aku!) hahahaha 






2 comments: