Tuesday, May 22, 2012

Yeayyyy..dah nak KONVO!!


Salam...
akhirnya penat lelahku selama 2 tahun stgh
berbayar sudah..
tak sia2 ptptn bgi aku pinjaman
dan ayah membuat pelaburan untkku yg bukan sket2..
sbb aku terlebih bijak smpi kena blaja
 kt private kolej (maklumla org t'lampau rjn)..hahaha

Alhamdullillah
nama aku dh tersenarai sbgi graduan
yg bakal bergraduasi (btol ke ayt aku ni?hentam jela)heeee..
bg mjls konvokesyen kali ke 15..kt mane?
sudah tentulah di...
KOLEH UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR..
or nama glemer dye KUIS bkn KUIZ tau...
kang tnye plak menang ke kalah!haha :P

 
  tu dia nama aku!!

dan paling membahagiakn..
bila aku dimaklumkan..
spe yg mempeolehi HPNG 3.50 ke ats..
sgla keperluan untk konvo nti FREE je..
makin bersemangat plak aku nk konvo..haha
(padahal save budget! :P)

tarikh konvo aku jth pada 7 Julai nti..
so jemput2 la dtg ye pd yg kenal n menyayangi saya :))
sbb saya nak teddybear bnge2 yg paling besar kt situ..
(untg la kalau ade yg nak bg!soppp2)

harapan aku yg plg besar..
agar aku dpt peluang smbg degree kt ipta plak..
dah senak perot nk byr pnjaman klu swsta lagi..
hehee..
(time konvo dgree msti ade dh insan yg sudi bg aku teddybear plg beso tuh!)
kuat berangan je...
tak kisah la..
yg pntg ini angan2 aku..
hak aku la :P

P/S: adik aku ckp cm ni la org pmpuan sume nk cite kt belog!
then aku plak ckp pastu klu tak citer kt belog takkan nk cite kt ko plak??
mimpi jela..haha :P
laen la klu dh ade ermmmm (-_*) kann??hehe

                                                                                                                                                       

logos

No comments:

Post a Comment