Tuesday, May 22, 2012

AhlaN Wasahlan Rejab 2012

Salam~~
skjp je masa berlalu..
Alhamdullillah..
aku msh bertemu dgn bln Rejab thn ini pula
dengan situasi yang berbeza
keadaan yang berbeza
tempat yang berbeza(yeke??)haha
status je masih sama..haha (ade kaitan ke?)
Tapi...
status rkn2 ku byk dh nk berbeza
bile cuti pertengahan tahun nk mai ni...
Tahniah korg :))
aku tumpang berkaki2 gembiranya (ada 2 kaki je pun!)hehhhh..

Harap2 aku juga masih
berpeluang menemui..
Syaaban dan Ramadhan bg tahun ini juga..
tapi bila aku bangun sahur pagi tadi..
rasa mcm dh msk bulan Ramadan la pulak..
tak sabor2 nk raya la tu..hahaha
harap2 Rejab kali ini..
aku lalui dengan penuh barakah..INSYAALLAH :))

P/S: spe anda ye??bg 10 sbb knpe anda cbe mndekati sy?
(aku ada mmpi jmpe putra kyngn ke smlm??) 
hahaha :))

      rindunye kt ko lina!!
ble agknye kte dpt jmpe ye?? :)
              

No comments:

Post a Comment