Saturday, March 5, 2011

peluang buatku...

salam..
alhamdullillah..tarikh semakin m'hampiri ke angka 11..
saat itu..usiaku juga bakal berganjak ke angka 20 tahun..
sudah sampai 2 dekad usiaku kini..
sapa sgke aku yg dlu hanya tahu bermain-main..
kini mulai sedar akan hakikat kehidupan
yang bakal aku tempuh masa akan datang..
jika aku diberikan peluang untuk hidup lagi
INSYAALLAH....

aku bersyukur sgt kpd ILLAHI...
aku masih di jalan yang benar...
aku masih memegang title seorang 'muslimah'
aku masih berjuang di jalan 'fisabilillah'
aku jua masih mencari sinar nur iman di dalam jiwaku...

sapa tau suatu hari nanti...
aku akan menjadi seorang yang terbaik...
buat ayahanda dan bonda yang tercinta...
aku mampu mengalirkan airmata kegembiraan buat mereka..
tq YA RABB...
semoga aku memperolehi peluang itu...


No comments:

Post a Comment