Wednesday, March 9, 2011

btol tak aku ckp???

ait...pg td aku msk kls fiqh ku yg ke 1 wlupn kls fiqh da stat pn dri mgu lps..
tp almaklumlah mgu lps tu mgu 1st ktorg short sem so...
jdualnye pn agk sonsang cket..sorg ckp len sorg lg ckp len..tup2 ustaz dh mncul kt kls..
huru hara la jdiknye...tp xpela..aku maafkn korg lg erk..
len kli klu aku kne lg...sp korg!!!!haha..(grgnye ey??)....

enjoy gk la aku blaja fiqh td..
ustaz ksi tgs dan suh bncg dlm kmpln msg2...
ustaz pn ade bg tgsn tok bentang ikt turn msg2 scre individu..
kne ngajor beb!!!abeh le temn...ngadap jela..huhu

td pn ktorg ade bncg ikt kmpln dan wkil kne bentang..
grup aku kne bncg tjuk 'haid'...
soksek...soksek...ktorg pn wat la konklusion tntg tjuk ni...
aku la plak kne jdik wkil tok grup aku...
'berdirilah aku dihadapan kls'..haha..cewah!!!smgt...
pdhal aku pn keterangan pnye la pndek gler...
mbe2 aku pn nek t'kjut...eh!!da abeh??
ate...soh bg ksmpln je kn...
yg nk meraban xtntu hala tu...pekehalnye??
x kesio temn!!hehe...

pas dh abeh sume grup presen...
dorg mle la bkk port soal jwb ngn ustz...
mentang2 le ustz tu mlyn je kome yer??
m'lebih-lebih nmpk???haha...
tp ustz ngn teng je jwb soklan korg tu...
cool x???
klu aku...dh lme angkt senapang pth...kah3..
pdn muko!!!

tp las2 ble aku renung2 blek...
ade hkmh aku dgr ckp ayh tok troskn pngjian agama ni...
byk faedahnye....

cbe bygkn klu aku bkn blaja agme...msti aku men hentam je smyg
tnpe tahu byk fadilat tntg smyg ni...kt mne tmpt yg mstajab tok b'doa ble smyg...
msti aku tak tahu...
klu aku bkn blaja agma...msti aku tak ade tmpt rjukn ble ade mslh nk d'tyekn..
klu aku xblaja agma...msti byk hkm hakam aku cme tau faktanya tnpa huraian dan sebab2 t'jdi hukum...
klu aku x blaja agma msti aku tak dpt rasa ketenangan mcm skrg ni...
klu aku x blaja agma msti aku hidup xtentu hala tnpe mtlamat dan arh tujuan...

btol tak korg????


logos

No comments:

Post a Comment