Sunday, January 16, 2011

gerko pre sport...wallah!!

salam...
aku nk story sket la sal acre sport tok sbjek GERKO aku pg td..
acre trk tali je..lelaki n pmpuan..tp bkn laki lwn ngn pmpuan tw..
tp laki vs laki n pmpuan vs pmpuan larh..(pikir bebukan laks)..

hehehe...jeng3!!
3
2
1
0
.
.
.
alkisahnye b'mula bgini...
skn tu stat pukol 8.30 sebenonye..tp al-maklum larh..nk wat cmne aku ni sllu wat gye persis
puteri raja turun dari kayangan..membe aku pn smpi nek sengal semut-semut t'nanti2 kan aku..las2 aku pegi ngn kezen aku sblh katil tu jerk..dye pn persis mcm aku jgk..sepupu sepapat la kate kn..hik3...
ktorg smpi je kt tmpt acre trk tali tu stat..dpn mate aku je umh sukan aku iaitu KUNING DI RAJA tuh dh klh di tgn umh purple(ade gk umh speaking yerk)..version bdk laki lah..sdey nye!!huwarghhh..mbe2 aku ckp sbb aku lmbt dtg bg smgt..wahhh..bleh plak gitu yerk..shy2 cat aku!!hehe...tp nk wat cmne kn..abg2 part tme tu bdn2nye...walawei!!b'semgt sggh..mmg dh sah2 spe lwn dorg psti tumps pnye..chill keyh yellow boys!!pas umh kuning dh tews..acre d'troskn ngn umh merh vs biru..da winner is BLUE beb!!n umh ijau lwn purple blek..da winner ttp PURPLE lorh..umh ijau sdeh je ak tgk..xrela aku m'lht..slim2 bebenor (bak kate org perk)..heheehe..so semi final yg akan berentap di stadium UKM nti umh PURPLE vs BLUE!!kte nntikn kprsnnye yerk..

tu sume citer sal boys2 kn..
skng aku nk cite sal gugurl la plak..
kowg nk tau weyh???
aku bgge jdik psukn YELLOW seyh..
hahaha...tdi ktuk sgt...
sbb gurl yellow mng kot!!!

TAPI........................
something tlh t'jdik td smpi ak t'mlu skli..
sdeynye :-(

tme umh biru lwn ngn merh..
pengadil tibe2 ckp yg umh biru men tipu (ade org tolong)
eh???aku plik..aku xnmpk sape2 tlg pn..
tp bek jgn msk cmpur larh..
biakn si luncai terjun b'sama labu-labunya..haha
tbe2 umh merah t'jrt2 mrh kt umh biru..
cian dorg!!!aku simpati gk..
n yg plg aku malu tbe2 abg part time ckp kt dorg (umh merh)
KORANG NI NK JDI CIKGU KAN??XMALU KE T'JRIT2 MCM NI??
arghhhh...wlupn bkn d'tujukn tok aku..
tp ase cm nk smpn je mke ni dlm mgkuk tndas..siyes kot!!!

spttnye umh merh kne la b'sbr cket..
jgn la wat prgai cm bdk2..chilll beb!!
kter sudah dwase okeh???
aku bkn la nk kte aku bek..but i2 satu pgjrn wat aku...
kte kne lbeh b'sbr wlupn sejuta hlngn d'hdpn kte..
i2 br dlm sukn...
blom stat m'ngajar lg...

utk m'jdi GURU yg bek..
k'sabaran itu knci yg plg penting!!!


p/s mls nk upload pic..nti2 la ek??hehe

No comments:

Post a Comment