Sunday, February 12, 2012

Tinta dari aku utk kamu....

salam kamu!
dimana kamu brde ye??
ohhh...aku pasti kamu msti cbok...
utk m'persiapkn dri kamu!
agr kamu dpt m'didik aku m'jdi insn yg smpurna d'mtemu!!

adakah kamu sudah menunaikn tggjwbmu??
kepada sape??
sudah tntu lah....
yg UTAMA kpd PENCIPTAMU!!
kemudian kpd insan yg m'lahirkn kamu ke dunia ini!
kemudian utk insan yg memerah keringat m'besarkan mu!
kemudian JANGAN KAMU LUPA kpd dirimu juga...

AKU pula....
psti sbr menunggu khdiranmu kelak...
menunggu kamu m'jmput aku ke mahligai...
yg d'berkati ALLAH yg tlh kamu sdiakn buatku...

kau juga harus tahu sayangku....
aku juga sdye upaya m'p'siapkn diriku utk kamu....
hanya KAMU....KAMU....dan KAMU...
kehadiran kamu nti psti akn m'berikn seribu kebahagiaan buatku...
AKU PASTI!!




logos

No comments:

Post a Comment